2013. február 28., csütörtök

Könyv nyereményjáték - Iain Banks: Nézz a szélbe

Itt a megígért nyereményjáték.
Ezzel szeretném megünnepelni az új blogom létrejöttét. Sikerült befejeznem az idei évi bejegyzéseim közzétételét, így végre naprakész lehetek blogozás tekintetében. Remélhetőleg sikerül fenntartani ezt az állapotot. 
Egy játék mindig izgalmas lehetőség. Egy könyves nyereményjáték az olyan elvetemült könyvmolyok számára, mint amilyen én is vagyok, meg még inkább az. 
De hogy a lényegre térjek, a nyeremény tárgya az alábbi kötet:

Iain Banks: Nézz a szélbe (Kultúra sorozat 6. része)




















Tennivalók, hogy részt vegyetek a játékban:

Válaszoljatok az alábbi kérdésekre:

1, Milyen nemzetiségű az író?
a, angol
b, skót
c, amerikai

2, Hogy hívják a kasztrendszer élő lényeket a könyvben?
a, idiriek
b, avatárok
c, kelgirek

A válaszokat 2013. március 8-án 20 óráig a szilmariellapjai@gmail.com címre küldjétek el. Az email tárgya: "Nézz a szélbe - játék" legyen. Minden játékostól csak egy megfejtést fogadok el. Az emailbe írjátok meg a saját neveteket vagy egy nicknevet, ha nem szeretnétek a saját neveteket nyilvánosan használni. A nyertest e-mailben értesítem, nevét a helyes válaszokkal együtt közzéteszem majd az eredményhirdetéskor itt a blogomban. A postaköltséget természetesen én állom.
Sorsolás: 2013. március 10-én. 

Játékra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése